Hirveesti on ollut sellaista seisovassa vedessä oleskelua... selkeästi sellaista syrjäytymisen meininkiä mistä olin jo ihan huolissaan.... MUTTA....


Minä pääsin töihin! Hakemus oli lyhyt ja ytimekäs: "Moikka! Olisko töitä? Kyselee työtön sh :)".... 

vastaanottaja pani paremmaksi: "Moi! Soita mulle." ... ja siitä se ajatus sitten lähti. 😂 Mitäpä tuota muuta ku asiaa 👍 


Yrittelen tässä virittää jotain liikkumishommaa kaiken tylsyyden ja flunssien jälkeen. Nyt olis tyylinä (tällä kertaa) rauhallisesti ja jotenki erilai ku ennen. Oon aika kyllästyny siihen että aina aloittaa ja aloittaa kaikenlaista. Niin ku painonhallinta, elämä on saatana yhtä kalorin kyttäämistä. Jos nyt liikkuu kohtuudella niin ei liene tarvi kaloreita kytätä niin kovasti ja voi hyvällä omallatunnolla joskus herkutellakin... eli liiku! Salia, uintia, lenkkeilyä, niistä pitäs kehittää se joka oikeuttaa survoon suuhun vaikka kermaleivoksen. Työn aloittaminen tuo elämään jotain säännöllisyyttä vaikka vuorotyötä onkin. Sen nojalla alkaa n.s. uusi kausi jolloin on hyvä palauttaa itteensä ruotuun.


Hirveen onnellinen olen ystävistäni ja perheestäni. Olo on että minut on ympäröity rakkaudella, kiitos ihanat ❤️